Bursa’da BUSKİ abonelerinin arıza ve şikayetlerini anında iletebilmeleri için oluşturulan ‘Alo 185’ Çağrı Merkezi, ‘ayın elemanı’nı seçti.
Haber Giriş Tarihi: 07.08.2017 12:38
Haber Güncellenme Tarihi: 07.08.2017 13:42
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.gazetebursa.com.tr/
Alo 185 Çağrı Merkezi çalışanlarından Şenay Yurttaş, ayın elemanı seçildi. Çağrı merkezini arayan vatandaşlara bilgi edinme, şikayet, arıza, abonelik işlemleri konularında yardımcı olurken vatandaşlardan gelen önerileri de dinledi. Ayın elemanı Şenay Yurttaş, ödülünü BUSKİ Genel Müdürü İsmail Hakkı Çetinavcı’nın elinden aldı. Çalışmalarından dolayı Yurttaş’ı tebrik eden Çetinavcı başarılarının devamını diledi. Çetinavcı, Alo 185 Çağrı Merkezi’nin BUSKİ’nin hizmet alanına giren her konudaki arıza ve şikayetleri hassasiyetle değerlendirerek, şikayet sahiplerinin en kısa sürede bilgilendirildiğini sözlerine ekledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Alo 185 çağrı merkezi ayın elamanını seçti
Bursa’da BUSKİ abonelerinin arıza ve şikayetlerini anında iletebilmeleri için oluşturulan ‘Alo 185’ Çağrı Merkezi, ‘ayın elemanı’nı seçti.
En Çok Okunan Haberler