Allianz, en değerli markalar listesinde 3 basamak atlayarak 51. sıraya yükseldi
Allianz, en değerli markalar listesinde 3 basamak atlayarak 51. sıraya yükseldi
Uluslararası marka danışmanlık şirketi Interbrand “2016 yılının en değerli markaları” listesini yayınladı. Lider sigorta şirketlerinden Allianz, bir önceki yıla göre 3 basamak birden atlayarak 51’inciliğe yükseldi. Allianz Global Pazarlama ve Dağıtım Kanalları Başkanı Jean-Marc Pailhol, marka değerinde kaydedilen çift haneli büyümenin en değerli markalar listesinde de etkisi olduğunu söyledi.
Haber Giriş Tarihi: 19.10.2016 12:56
Haber Güncellenme Tarihi: 19.10.2016 12:56
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.gazetebursa.com.tr/
Dünyanın önde gelen marka danışmanlık şirketi Interbrand’in 2016 yılı global en iyi markalar (Best Global Brands) sıralamasında Allianz markası, bir önceki yıla göre 3 basamak birden yukarı çıkarak 51. sıraya yükseldi. Allianz’ın marka değeri de 2015’e göre yüzde 12 artarak 9.5 milyar dolara ulaştı.
Interbrand’in 2016 yılı sıralamasında, Allianz’ın özellikle 2015’teki rekor finansal sonuçları etkili oldu. Allianz’ın “gerçek müşteri odaklılık” hedefine yönelik stratejileri, kararlı dijitalleşme yaklaşımı ve sürdürülebilir büyümesi sıralamada dikkate alındı.
Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Allianz Global Pazarlama ve Dağıtım Kanalları Başkanı Jean-Marc Pailhol, “Allianz’ın marka performansı ile gurur duyuyoruz. Marka değerinde kaydettiğimiz çift haneli büyümenin, en değerli markalar sıralamasında yükselmemizde önemli etkisi oldu. Yeni marka vaadimizin temelini oluşturan “Allianz Seninle” iletişimimiz ile birlikte, müşteriyi daha da güçlü bir şeklide odağımıza alma arzumuz önümüzdeki dönem de markamız için temel itici güç” dedi.
Interbrand’ın global marka değeri sıralaması, şirketlerin markalı ürün ve servislerinin, finansal performans analizi ile tüketicilerin satın alma kararındaki marka etkisi ve rekabet gücü baz alınarak yapılıyor. Söz konusu metodoloji, ISO 10668 sertifikasına sahip.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Allianz, en değerli markalar listesinde 3 basamak atlayarak 51. sıraya yükseldi
Uluslararası marka danışmanlık şirketi Interbrand “2016 yılının en değerli markaları” listesini yayınladı. Lider sigorta şirketlerinden Allianz, bir önceki yıla göre 3 basamak birden atlayarak 51’inciliğe yükseldi. Allianz Global Pazarlama ve Dağıtım Kanalları Başkanı Jean-Marc Pailhol, marka değerinde kaydedilen çift haneli büyümenin en değerli markalar listesinde de etkisi olduğunu söyledi.
Interbrand’in 2016 yılı sıralamasında, Allianz’ın özellikle 2015’teki rekor finansal sonuçları etkili oldu. Allianz’ın “gerçek müşteri odaklılık” hedefine yönelik stratejileri, kararlı dijitalleşme yaklaşımı ve sürdürülebilir büyümesi sıralamada dikkate alındı.
Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Allianz Global Pazarlama ve Dağıtım Kanalları Başkanı Jean-Marc Pailhol, “Allianz’ın marka performansı ile gurur duyuyoruz. Marka değerinde kaydettiğimiz çift haneli büyümenin, en değerli markalar sıralamasında yükselmemizde önemli etkisi oldu. Yeni marka vaadimizin temelini oluşturan “Allianz Seninle” iletişimimiz ile birlikte, müşteriyi daha da güçlü bir şeklide odağımıza alma arzumuz önümüzdeki dönem de markamız için temel itici güç” dedi.
Interbrand’ın global marka değeri sıralaması, şirketlerin markalı ürün ve servislerinin, finansal performans analizi ile tüketicilerin satın alma kararındaki marka etkisi ve rekabet gücü baz alınarak yapılıyor. Söz konusu metodoloji, ISO 10668 sertifikasına sahip.
En Çok Okunan Haberler