22 Eylül 2014 Pazartesi
IŞİD’in rehin aldığı 49 Türk serbest

Züccaciye devleri ihracata odaklandı, hedef bölge ülkeler

23. Züchex Uluslararası Züccaciye ve Hediyelik Eşya ve Elektrikli Ev Gereçleri Fuarı’nda yerini alan firmalar; ihracatlarını katlamayı, bölge ülkelere satışlarını artırmayı hedefliyor. Asyalı ve Avrupalı müşterilerinden de yeni talepler...

06 Eylül 2012 Perşembe 15:00
Bu haber 313 kez okundu
Züccaciye devleri ihracata odaklandı, hedef bölge ülkeler
23. Züchex Uluslararası Züccaciye ve Hediyelik Eşya ve Elektrikli Ev Gereçleri Fuarı’nda yerini alan firmalar; ihracatlarını katlamayı, bölge ülkelere satışlarını artırmayı hedefliyor. Asyalı ve Avrupalı müşterilerinden de yeni talepler almayı öngörüyor.


TÜYAP’ta yapılan fuara katılan markalardan Karaca’nın Pazarlama ve Satış Müdürü Bülent Anlatıcı, şu an 25 ülkeye ihracat yaptıklarını; fuarda yabancı müşteri adedini artırmayı amaçladıklarını belirtti. Şirket olarak Türkiye’nin her yerine ulaştıklarını aktaran Bülent Anlatıcı, “Ülkede toplam bin 35 bayimiz var. 72 adet de kendi mağazamız var. Bu sayı kısa bir süre sonra 80’i bulur. Fuardan beklentimiz yurt dışındaki zücaciye pazarından daha fazla pay almak.” dedi.

Fuara katılan şirketlerden Schafer ise hem müşterileri ile buluşuyor hem de yeni ürünlerini tantıyor. Züchex’e olan ilgiden duyduğu memnuniyeti dile getiren Genel Müdür Murat Aslan, züccaciye ürünlerinin vitrine çıktığı fuar ile dünyada bilinirliliklerini artıracaklarına işaret etti.

Gelecek sene yüzde 25 büyümeyi hedeflediklerini açıklayan Aslan, “Bundan sonra rotamızı perakende mağazacılık ve ihracat üzerine çizeceğiz. Yeni mağazalar açarak perakende sektörüne güçlü bir giriş yapmak ve ihracatımızı 2 katına çıkarmak istiyoruz.” diye konuştu.

Ürün yelpazelerine 100 adet yeni ürün kattıklarını aktaran Aslan, şirket olarak seramiğe de eğildiklerine temas etti. Schafer Genel Müdürü Aslan, “ Halkın teflon tarzı ürünlere olan ön yargısı giderek arttı. Biz de teflondan daha sağlıklı ve uzun ömürlü olduğu için seramiğe yöneldik.” ifadelerini kullandı.

Züchex’te ilgi gören firmalardan Remetta’nın Pazarlama Müdürü İlker Uzunkaya da ürün yelpazelerini yüzde 70 oranında büyüttüklerini vurgulayarak, “Çok eski kalan ürünlerimizi kataloktan bile çıkardık.” şeklinde konuştu.

Türkiye’de 8-10 bin civarında bayi aracılığıyla hizmet verdiklerini kaydeden İlker Uzunkaya, perakende sektörüne girmeyeceklerini, 2013 sonuna doğru mağazalaşmaya gideceklerini duyurdu. 5 gün boyunca fuarda kalacaklarını bildiren Uzunkaya, Züchex’i yabancı alıcılara tanıtım adına önemli bulduklarını ekledi.

ZÜCHEX, YENİ ÜRÜNLER VE ŞOVLARA DA SAHNE OLDU

5-9 Eylül günlerini kapsayan züccaciye fuarı, birbirinden renkli aktivitelere sahne oluyor. Fuarda kafasında tava taşıyan hosteslerden yerel kıyafetleriyle dondurma dağıtan kişilere kadar ilginç şovlara yer veriliyor. Züchex’te görücüye çıkan yeni teknolojili ürünler, modern dizaynıyla dikkat çeken mutfak tasarımları da ziyaretçilerin dikkatini çekiyor.

2011’de 32 bin kişinin ziyaret ettiği fuara bu sene Azerbaycan, Birleşik Arap Emirlikleri, Cezayir, Gana, Gürcistan, İran, Hırvatistan, Kazakistan, Libya, Lübnan, Macaristan, Makedonya, Mısır, Moldova, Polonya, Suudi Arabistan,Şili, Rusya Federasyonu, Umman, Ürdün, Tunus ve Yunanistan’dan gelecek alım heyetleri ile birlikte 60 bin ziyaretçi bekleniyor.

    Yorumlar

GAZETE MANŞETLERİ

HAVA DURUMU

Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:

EN ÇOK YORUMLANANLAR

BUGÜN

BU HAFTA

BU AY

SPOR TOTO SÜPER LİG

Tür seçiniz:

SENDE YAZ

Ziyaretçi Defteri

Siz de yazmak istemez misiniz?

ARŞİV