MAGAZİN:
'VODAFONE FREEZONE SON SES ONLINE MÜZİK YARIŞMASI” BİRİNCİSİ BARAN SERTKAYA'NIN SINGLE'I ARALIK'TA ÇIKIYOR
 25 Kasım 2019 – Vodafone’un gençlik markası Vodafone FreeZone’un Türkiye’nin yeni genç sesini belirlemek amacıyla bu yıl ikincisini düzenlediği “Vodafone FreeZone Son Ses Online Müzik Yarışması”nın birincisi Baran Sertkaya, ilk single çalışması “Hiç Kalma” ile dinleyicisiyle buluşmaya hazırlanıyor.

Türkiye’nin ilk online müzik yarışmasında yaklaşık 6 bin 800’ü aşkın kişi arasından halk oylamasıyla birinci seçilen Baran Sertkaya, yarışma boyunca Simge, Buray ve Tarık Sezer’den koçluk alma fırsatı yakaladı. 24 yaşındaki şarkıcı, yarışma sonrası yoğun bir prodüksiyon sürecine girerek “Hiç Kalma” isimli bir şarkı hazırladı. “Hiç Kalma”, 4 Aralık Çarşamba günü itibarıyla GNL etiketiyle tüm dijital platformlarda yayında olacak.

Baran Sertkaya duygularını şu sözlerle dile getirdi: “Benim için eşsiz bir deneyim oldu. Yarışmada Buray, Simge ve Tarık Sezer’le çalışmak büyük şanstı. Güzel bir single hazırladık. Çok saygı duyduğum müzisyenler şarkımıza destek oldu. Dinleyicilerimizin beğeneceğini umuyoruz. Heyecanlıyım. Vodafone FreeZone ailesine ve beni destekleyen herkese çok teşekkür ederim.”

Kayıtları Vodafone FreeZone Stüdyo, Ozinga Production ve Ozan Doğulu Production stüdyolarında tamamlanan “Hiç Kalma”nın sözleri ve bestesi Öze Bade Derinöz’e ait. Aranjörlüğünü Çağrı Telkıvıran’ın üstlendiği şarkıda, gitarda Doğukan Aydın, yaylılarda İstanbul Strings, back vokalde Çağrı Telkıvıran, vokal kayıtlarında Utku Ünsal ve Aliş Kaygusuz, mix ve masteringte Özgür Yurtoğlu, Baran Sertkaya’ya destek oldu.

“Hiç Kalma” şarkısı için bir klip de çekildi. Çekimleri Ümraniye Film Platoları’nda tamamlanan klibin yönetmenliğini ve fotoğraf çekimlerini İmre Haydaroğlu üstlendi. Klipte Baran Sertkaya’ya genç model Petra Radovic eşlik etti. Şarkının kapak tasarımı ise Funda Kahya’ya ait.

Vodafone Türkiye hakkında

Dünyanın en büyük telekomünikasyon şirketlerinden biri olan Vodafone Grubu’nun bünyesinde yer alan Vodafone Türkiye, “dijitalleşmenin öncü operatörü” olma vizyonu doğrultusunda, birey ve kurumlara sabit, mobil ve içerik hizmetleri dahil tüm telekomünikasyon teknolojilerini tek çatıda sunmaktadır. Türkiye’nin en büyük uluslararası doğrudan yatırımcılarından olan Vodafone Türkiye’nin bugüne kadar toplam yatırımları 21 milyar TL’yi aşmıştır. Vodafone Türkiye, 30 Eylül 2019 itibarıyla 24,1 milyon mobil müşteriye ve yaklaşık 1 milyon sabit genişbant müşterisine hizmet vermektedir. Ayrıntılı bilgi için www.vodafone.com.tr adresi ziyaret edilebilir.

Vodafone Medya Merkezi: http://medyamerkezi.vodafone.com.tr

Bilgi için: Medyaevi İletişim / Kezban Özanli / 0542 511 54 83 / kozanli@medyaevi.com.tr

Gazete Bursa
Anahtar Kelimeler
Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner27

banner37

banner36

BOBBI BROWN x HANDE ERÇEL
Bobbi Brown’dan güzel bir haber. Genç ve başarılı oyuncu Hande Erçel, kozmetik dünyasına damga vuracak...

Haberi Oku