
Türkiye'de örnek uygulamaları hayata geçirmeyi hedefleyen Bursagaz, 1,2 milyonun üzerinde abonesine yaptığı hizmetler ise vatandaşı canından bezdirdi. Temiz bir gelecek için karbon emisyonlarının azaltılması, atık yönetimi, geri dönüşüm, iş sağlığı ve güvenliği, proses güvenliği, enerji ve kaynak verimliliği konularında yaptıkları yenilikçi yatırımlara rağmen, vatandaşı memnun edemedi. Sosyal medya ve internet ortamında yapılan yüzlerce şikayet, insanların neler yaşadığını gözler önüne serdi. Kimi sokağının köstebek yuvasına çevrilmesinden, kimi fazla yansıtılan faturadan, kimi kaçak kullanmadığı halde kaçak tüketimden yaka silkti. Kaçak kullanım bedeli yansıtılan vatandaş, şikayetini şu şekilde dile getirdi;
"Yaklaşık 9 yıldır oturduğum evimdeki doğalgaz sayacım, 10 yılını doldurduğu için Bursa Gaz ekipleri tarafından değiştirilmiştir. Bu değişikliği, bana 1 ay sonra fatura edilen 2 bin 539 lira 50 kuruşluk 'kaçak doğalgaz tüketim bedeli' ibaresi ile fark ettim. Bursa Gaz yetkilileri ile görüştüğümde kaçak kullanım yaptığım söyleniyor. Bütün faturalarımı otomatik ödeme talimatı ile ödüyorum. En soğuk ayda bile 999 TL fatura ödeyen ben, nasıl oluyor da diğer şikayetvar.com örnekleri gibi sayaç değişikliğinden sonra 2 bin 539 lira 50 kuruş kaçak kullanım bedeliyle karşılaşıyorum. Tamamen Bursa Gaz ekibinin hatası ve art niyetinden dolayı oluşan bu haksız faturanın iptalini talep ediyorum."
Çocukların okulla giderken çukurlara düşmemek için yoğun çaba sarf ettiğini belirten bir vatanda ise, "Merhabalar, Bursa Yıldırım Vakıf Mahallesi Vezne Sokak'ta kazı çalışması yapıldı. Ancak hala asfalt dökülmedi. Yollar bozuk ve çukurlarla bırakıldı. Çocuklar, okula giderken yollarda yürümekte zorlanıyorlar; her taraf çamur ve su birikintisiyle dolu. Arabayla sokağa girmekte zorluk çekiyoruz. Lütfen bir an önce buna bir çözüm bulun."
Buna benzer bir çok sorun vatandaşlar tarafından sosyal medya ve internet üzerinde dile getirildiği görülürken, Bursagaz'ın kendi sosyal medya hesaplarının ise yoruma kapalı olması dikkat çekti.