Lezzet imparatorluğu Uludağ Üniversitesi'ndeydi

Türkiye’de başta nefis kenar olmak üzere pizza sektöründeki pek çok yeniliğin mucidi Little Caesars, 4-5 Nisan tarihlerinde Uludağ Üniversitesi İktisat Topluluğu’nun düzenlediği Youth Economic Forum 2016’ya katıldı. Forumda konuşmacı olarak yer alan Little Caesars Türkiye Genel Müdürü Banu Güney Arıduru, Bursa’nın Little Caesars için önemine değinirken, Bursalı gençlerle Little Caesars’ın lezzet sırlarını, franchise fırsatlarını ve kariyer olanaklarını paylaştı.

Haber Giriş Tarihi:
Haber Güncellenme Tarihi:
https://www.gazetebursa.com.tr/
Lezzet İmparatorluğu Little Caesars, 5 Nisan’da Uludağ Üniversitesi İktisat Topluluğu tarafından düzenlenen Youth Economic Forum 2016’da gençlerle buluştu.

İş dünyasını öğrencilerle buluşturmak üzere Prof. Dr. Mete Cengiz Kültür Merkezi’nde 4-5 Nisan olmak üzere iki gün boyunca düzenlenen forum; konuşmacıların dünyadaki ve Türkiye’deki mevcut ekonomik durumu kendi markaları özelinde değerlendirme yapmalarını, öğrencilere ve diğer tüm katılımcılara gelecek planları ve vizyonlarında ışık tutarak yol gösterici olmalarını amaçlıyor.

Forumun ikinci gününün konuşmacılarından Little Caesars Türkiye Genel Müdürü Banu Güney Arıduru, Little Caesars’ın lezzet sırları, franchise sistemi ve gençler için kariyer fırsatları üzerine bir konuşma yaptı. Gençlere kendi kariyer hikâyesini anlatan Arıduru, öğrencilik yıllarındaki ve kariyerin ilk yıllarındaki farklı deneyimlerin önemine değinerek; “Ne için hazırlandığını asla bilemezsin. Sen yeter ki kendini hazırla. Farklı farklı yerlerde, farklı işler yap. İş sana geldiğinde, elde ettiğin deneyimlerden hangisinin işine yarayacağını bilemezsin” dedi.

Banu Arıduru, sunumuna ABD Michigan’da 1959’da 6 binin üzerinde restoran sayısına ulaşan, Türkiye’de ise 1996’dan bu yana Çelebi Holding güvencesi ile faaliyet gösteren Little Caesars’ın 2006 yılında ABD dışında ilk kez “master franchise” hakkı alması ile birlikte hızla girdiği büyüme sürecini anlatarak Jokerbet başladı. Ardından Little Ceasars’ın sunduğu franchise imkânları ve kârlı yatırım fırsatlarından bahseden Arıduru, “Little Caesars’ın global bir marka olması, Çelebi Holding gücü ve köklü tecrübesinin getirdiği güvenilirlik yatırımcılar için önem taşıyor. Bu faktörler yatırımın geri dönüşünü de hızlandırıyor. Ayrıca, Little Caesars’a yatırım yapan kişilerin büyük çoğunluğunu Little Caesars lezzetinin tutkunları, hatta çalışanlarımız oluşturuyor. Çünkü Little Caesars, annelerimizin evde yaptığı gibi doğal, taze ve günlük hamur ile sezon mahsulü domates sosu, helal sertifikalı et ürünleri ve güvenilir malzemeler kullanarak kızartma kullanmadan yaptığı enfes lezzette pizzalar yapıyor” dedi.

Sunumuna Little Caesars Türkiye’nin istikrarla büyüdüğünü ve bu büyüme planları içinde tüketicilerden gelen taleplerle birlikte Bursa’nın önemli bir yere sahip olduğunu anlatarak devam eden Arıduru, “Bursa, şu anda 2 şube ile hizmet veriyoruz. Nisan ayı sonu itibarıyla Görükle’de 3. şubemizi açacağız. Ancak daha da büyümeyi arzuladığımız bir şehir. Bu yıl Türkiye genelinde sadece restoran açmak için ayırdığımız bütçe 4 milyon Dolar civarında. Ayrıca şirket olarak bunun dışında pazarlama, teknoloji, eğitim, insan kaynakları, Ar-Ge, lojistik ve üretim için de yatırımlar yapmaya devam edeceğiz. Şu anda aramıza yeni katılan franchiseeler ile 68 şubemiz franchisee, 15 şubemiz şirket şubesi olarak işletiliyor. Başta Anadolu olmak üzere hızla yeni şubeler açmayı, yurt içinde yeni yatırımcılarla büyüme hızımızı daha da artırmayı ve 2018’de 300 şube olmayı hedefliyoruz” dedi.

Hızla büyüyen bir pizza zinciri olarak ailesine katılmak isteyen franchiseelerini oldukça titiz bir çalışma ile seçtiklerini anlatan Arıduru, “Little Caesars’ın franchisee’leri profesyonel hayattan gelen veya kurumda müdürlük yaptıktan sonra kariyerine kendi işinin sahibi olarak devam eden kişilerden oluşuyor. Kişiler eğer aileleriyle bu işe başlıyorlarsa başarıları da artıyor. Little Caesars ailesine yatırım yaparak katılmak isteyen kişiler sıklıkla markanın lezzetine gönül veren, global bir markanın gücüne inanan, eğitimli, kentli genç yetişkinler ve onların ailelerinden oluşuyor. Bursalı gençlerimize hem markamız bünyesinde kariyer fırsatları sunmayı hem de kârlı yatırımcılarımız arasında yer vermeyi diliyoruz” dedi.