Interbrand’in 2016 yılı sıralamasında, Allianz’ın özellikle 2015’teki rekor finansal sonuçları etkili oldu. Allianz’ın “gerçek müşteri odaklılık” hedefine yönelik stratejileri, kararlı dijitalleşme yaklaşımı ve sürdürülebilir büyümesi sıralamada dikkate alındı.
Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Allianz Global Pazarlama ve Dağıtım Kanalları Başkanı Jean-Marc Pailhol, “Allianz’ın marka performansı ile gurur duyuyoruz. Marka değerinde kaydettiğimiz çift haneli büyümenin, en değerli markalar sıralamasında yükselmemizde önemli etkisi oldu. Yeni marka vaadimizin temelini oluşturan “Allianz Seninle” iletişimimiz ile birlikte, müşteriyi daha da güçlü bir şeklide odağımıza alma arzumuz önümüzdeki dönem de markamız için temel itici güç” dedi.
Interbrand’ın global marka değeri sıralaması, şirketlerin markalı ürün ve servislerinin, finansal performans analizi ile tüketicilerin satın alma kararındaki marka etkisi ve rekabet gücü baz alınarak yapılıyor. Söz konusu metodoloji, ISO 10668 sertifikasına sahip.