“Tüketicilerimiz tarafından ikinci yıl üst üste bu unvana layık görülmek, bugüne kadar yaptığımız sıkı ve disiplinli çalışmanın meyvesi olarak büyük bir gurur yaşattı. Erikli olarak her adımda tüketicilerimizin farklı tüketim ihtiyaçlarına göre yeni ürünler geliştiriyoruz. Farklı tüketim okazyonlarına özel olarak ürettiğimiz Erikli çoklu paketleri buna en iyi örnek. Bu doğrultuda, bize yaptığımız sıkı çalışmanın karşılığını veren tüketicilerimize çok teşekkür ediyoruz. Çalışmalarımıza, bugüne kadar olduğu gibi sürdürülebilir başarı hedefiyle devam edeceğiz.
Bu kapsamda tüketicilerin Erikli lezzetine istediği an, çok daha kolay bir şekilde ulaşabilmesi için Erikli Mobil Sipariş Uygulaması’nı geliştirdik. Hayata geçirdiğimiz projelerimizle, bulunduğumuz sektörde fark yaratıyor, tüketicilere sürekli değer katıyoruz. Diğer taraftan, kaynağımızı aldığımız Uludağ’a ve Bursa’ya büyük önem veriyor, bölgeyi yatırımlarımızla destekliyoruz”
2014 yılında Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) sonuçlarına göre “tüketiciyi en çok memnun eden marka” seçilen Erikli, müşteri hizmetleri alanındaki liderliğini sürdürürken, 2016 ‘“A.L.F.A. Awards”ta İçecek sektörü birincisi olarak müşteri deneyimini en iyi yöneten markalardan biri olduğunu kanıtladı. Erikli, eşsiz lezzetini aldığı Uludağ’a ve tüketicilerine duyduğu şükranı, “Kalpten Bir Teşekkür” sloganı etrafında şekillendirdiği çalışmalarıyla ifade ediyor.
.