EKONOMİ:
Bursa'ya 120 milyonluk yatırım

Uludağ Elektrik Dağıtım A.Ş. (UEDAŞ) 2016 yılı değerlendirmesi ve 2017 yılı hedef ve projelerini, düzenlenen toplantıda basın mensuplarıyla paylaştı. Toplantının açılış konuşmasını yapan Mesut Efe,  son günlerde yaşanan terör olaylarında hayatını kaybeden şehitlerimiz için başsağlığı dileyerek konuşmasına başladı.  Türkiye’nin 4. en büyük elektrik dağıtım şirketi olduklarını vurgulayan Mesut efe, şehir merkezinden en uzak köylere kadar aynı kalitede hizmet vermeye çalıştıklarını ifade etti.

Yatırım hedeflerini de kaliteli ve kesintisiz hizmet doğrultusunda yaptıklarını ifade eden Efe,2016’dan 2020’ye kadar geçen sürede 1.1 milyar TL’lik yatırım hedefleri olduğunu söyledi.. Bursa, Balıkesir, Çanakkale, Yalova olmak üzere 4 il, 55 ilçe, 2221 mahalle ve 636 köyde hizmet verdiklerini söyleyen Efe, yatırım planlarında büyümeye bağlı potansiyele oranla en büyük yatırımın Bursa’ya yapıldığını ve223 milyon TL’lik  toplam yatırımdan Bursa’ya  142 milyon TL yatırım yapıldığını belirterek bu rakamın 2017’de 241 milyon TL olarak hedeflendiğini söyledi.

ARIZA SAYISI AZALDI

Elektrik kesintilerinin önüne geçilmesi, ortaya çıkan kesintilere anında müdahale edilebilmesi için yeni projelere imza atıldığını söyleyen Mesut efe, mega yatırım olarak değerlendirdikleri SCADA projesi hakkında bilgiler verdi.   Efe,  SCADA projesiyle şebekede oluşan kesintilerin UEDAŞ merkez ofisinden anında görüntülenerek, müdahale edilebildiğini belirtti.  Arıza sayılarında yüzde 73,31 oranında düşüş  olduğunu vurgulayan Efe, TEİAŞ verilerine göre 2011 yılında 5bin 209 olan arıza sayısının 2015 yıl sonu itibariyle 2bin49’a düştüğünü belirtti.

7/24 DESTEK

Müşteri memnuniyetini arttırmak amacıyla,  sosyal medya ve mobil uygulama kullanımını geliştirmek ve arttırmak için çalışmalar yaptıklarını belirten Mesut Efe,  UEDAŞ’a ait tüm sosyal medya hesaplarından 7/24 istek ve görüşlerin takip edilerek, çözümler geliştirdiklerini söyledi. UEDAŞ’ın son yaptığı yeniliklerden biri olan akıllı telefonlarda kullanılan mobil uygulama ile müşterilerin anlık ve planlı kesintilerden de rahatlıkla haberdar olabileceklerini ayrıca müşteri talebine bağlı olarak, isteyen herkesin SMS aracılığıyla da kendi bölgesindeki ve kendi aboneliğine ait kesintileri kolaylıkla öğrenebileceğini dilde getirdi. Mesut Efe, bugüne kadar  planladıkları tüm yatırımları eksiksiz olarak hayata geçirdiklerini 2017 yılında da artan hizmet kalitesiyle yatırımlarını devam ettireceklerini sözlerine ekledi. 
Anahtar Kelimeler
Misafir Avatar
İsim
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner51

banner37

banner36

Konut satışlarında umut veren artış
Türkiye İstatistik Kurumu tarafından açıklanan konut satış istatistiklerine bakıldığında Mart 2021...

Haberi Oku